Po stwierdzeniu uszkodzenia figury (zalecamy paczkę otworzyć przy kurierze/dostawcy) prosimy o zrobienie min. 6 zdjęć
zdjęcie nr 1 i 2 to zdjęcie opakowania - poglądowe i szczegółowe miejsca gdzie paczka jest uszkodzona
zdjęcie nr 3 i 4 to zdjęcie opakowania figury w środku - poglądowe i szczegółowe rodzajów zabezpieczeń
zdjęcie 5 i 6 to zdjęcie figury i zdjęcie uszkodzenia figury w zbliżeniu
W ciągu 30 minut niezbędne jest wypisanie protokołu szkody w systemie DPD https://protokol.dpd.com.pl Do protokołu niezbędne jest dołączenie zdjęć opisanych powyżej.
Jeśli protokół będzie wypisany później niż 30 min od doręczenie to DPD zawsze odrzuca reklamacje przenosząc winę za uszkodzenia na odbiorcę.
W odpowiedzi otrzymają Państwo numer reklamacji oraz termin jej rozpatrzenia oraz dalsze informacje.
Problemy z figurą w okresie gwarancji i po gwarancji
Po stwierdzeni problemów z figurą (uszkodzenie, pęknięcie powłoki, pęknięcie figury, inne) prosimy o wykonanie serii zdjęć - min. 6 szt. Zdjęcia muszą zawierać kadr całej figury z każdej strony oraz przybliżone zdjęcia uszkodzeń.
Zdjęcia oraz dane klienta i lokalizację, w której znajduje się figura oraz datę zakupu proszę wysłać na adres: reklamacje@firmaprojektowa.pl
W odpowiedzi otrzymają Państwo numer reklamacji oraz termin jej rozpatrzenia oraz dalsze informacje.